خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های قزوین خبر داد؛

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۵۵۷

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان عصر دوشنبه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در این مراسم گفت: این نمایشگاه جدیدترین محصولات و دستاوردهای تولید کنندگان داخلی پوشاک و وسایل و ملزومات مخصوص مادران باردار، نوزادان و کودکان عرضه کرده است.

احمد خورگامی با بیان اینکه نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از امروز ۲۶ لغایت ۳۰ تیر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بازدید از نمایشگاه فوق فرصت بسیار مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم خواهد کرد.

این مسئول افزود: همچنین در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی‌های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات، لوازم و دستگاه‌های ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش، مهدکودک، سیسمونی محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشارکت کنندگان در حوزه‌های مراکز ورزشی، آموزشگاه‌های زبان و مراکز کمک آموزشی، نقاشی و هنرهای تجسمی، آتلیه کودک، رباتیک، اسباب بازی و وسایل سرگرمی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان، لوازم تحریر، مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان نسبت به معرفی تولیدات و محصولات خود اقدام خواهند کرد و بستر مناسبی برای رفع نیازهای مرتبط با عنوان نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

خورگامی یادآور شد: ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه ورزش، بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش و سلامتی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز