خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

دودمان کسانی که به قرآن اهانت کردند را به آتش می‌کشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۲۵

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دودمان کسانی که به قرآن اهانت کردند را به آتش می‌کشیم، خاطرنشان کرد: ما هرگز کتاب آسمانی نمی‌سوزانیم اما خانه کسانی که کتاب‌سوزی و قرآن سوزی می‌کنند و خانه و دودمان فرماندهان آنان را که صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هستند را به آتش می‌کشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، گفت: در ماه تبلیغ قرار داریم، رهبر حکیم انقلاب اسلامی پیش از ماه محرم در جمع مبلغان سخنرانی کرده و اهمیت تبلیغ را بیان فرمودند، نکته جدیدی که در این سخنرانی وجود داشت این بود که اگر تاکنون ما تبلیغ را درجه چندم می‌دانستیم، اکنون باید بدانیم که تبلیغ در اولویت نخست قرار دارد.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: وقتی صحبت از تبلیغ می‌شود نباید فقط به افراد معمّم نگاه کرد، هر آدمی که یک گوشی موبایل در دست دارد می‌تواند مبلّغ دین باشد، هر آدمی که زبان دارد و قادر به صحبت است، در تاکسی، مهمانی و خانواده باید این زبان را در امر تبلیغ فعال کند.  

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن به پیامبر (ص) فرمود اگر این مأموریت تبلیغی را انجام ندهی گویا هیچ کاری انجام نداده‌ای، این نشان از اهمیت تبلیغ است و اولین قدم تبلیغی ایشان در غدیر خم بود و در این امر هم به امامت و ولایت در رأس همه مسائل تبلیغی تاکید شده است، وقتی این اتفاق می‌افتد دشمنان از دستبرد به دین ما مأیوس می‌شوند و عقب نشینی می‌کنند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: بعد از حادثه عاشورا والاترین مبلغان، حضرت امام زین العابدین (ع) و حضرت زینب کبری (س) بودند و اگر همت آن بزرگواران نبود امروز ما عظمت عاشورا را نمی شناختیم و راه خودمان را گم کرده بودیم.

وی اظهار کرد: بنام حضرت ابوالفضل (ع) بیاییم بخشش، گذشت و جوانمردی را با فراگیری از آن حضرت در جامعه رواج دهیم و کاری کنیم پرونده‌های قضایی که می‌توانیم با تفاهم جمع کنیم، روی دست دستگاه قضایی سنگینی نکند و این عزیزان به کارهای مهمتری بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اهانت مکرر دولتمردان مستکبر و صهیونیست کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد و افزود: ما به جای بی احترامی به کتاب‌های آسمانی، به آن‌ها احترام می‌گذاریم؛ کتاب سوزی نشان دهنده بی‌فرهنگی است و قرآن سوزی نشانۀ بی‌فرهنگیِ توأم با نفاق، دورویی، الحاد و کفر است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هفته آینده نماز جمعه در ظهر عاشورا برگزار خواهد شد، بسیاری از مسئولان و دست‌اندرکاران امر برای این روز مطالعه و فکر کرده‌اند تا نماز جمعه باشکوهی را برگزار کنند، مجموعه مشورت‌هایی که داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که نماز جمعه در مسجدالنبی (ص) برگزار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز