خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های استان:

نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۵۳

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه بازرگانی عمومی از 16 تا 20 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به نمایشگاه بازرگانی عمومی گفت: 82 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، قم، همدان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی محصولات خود را در حوزه‌های لوازم خانگی، لوستر، مبلمان، سوغات و هدایا، کالای خواب، فرش و تابلوفرش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: با توجه به حضور بانک سپه در نمایشگاه، افتتاح حساب و ارایه خدمات توسط بانک سپه به صورت ویژه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام خواهد شد و مراجعه کنندگان می‌توانند تمام امورات بانکی خود شامل افتتاح حساب، خدمات بانکی و سایر موارد را تنها با در دست داشتن کارت ملی انجام دهند.

وی یادآور شد: تنوع محصولات در نمایشگاه فوق بسیار بوده و گروه‌های کالایی متنوع از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، سوغات و هدایا، لوازم منزل، کالای خواب، فرش و تابلوفرش، مبلمان، لوستر، دکوراسیون، لوازم آشپزخانه، محصولات فرهنگی و صنایع دستی در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 فعال بوده و مشارکت کنندگان در آن، محصولات و تولیدات خود را همراه با تخفیفات ویژه نمایشگاهی، از 5 تا 50 درصد بصورت اقساط بلند مدت و تعداد اقساط دلخواه مورد نظر مشتریان، عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز