خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تمام دستگاه‌های قزوین برای مقابله با مصرف الکل برنامه ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۴۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تمام دستگاه‌های مسئول و متولی برای پیشگیری و مقابله با مصرف الکل باید برنامه ویژه‌ای داشته باشند و از تمام ظرفیت‌های استان و شهرستان‌ها برای فرهنگ‌سازی مقابله با الکل استفاده شود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در جلسه پیشگیری و مقابله با قاچاق، تولید، توزیع، خرید، فروش و مصرف مشروبات الکلی استان گفت: در راستای کنترل و کاهش مصرف مشروبات الکلی مطابق سند ملی کنترل و کاهش مصرف مشروبات الکلی تمام تکالیف و وظایف دستگاه‌های متولی امر در حوزه مقابله، درمان و پیشگیری از این آسیب مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: کافی است دستگاه‌ها با شناخت و درک کافی و صحیح از وظایف خود در یک برنامه مشخص به وظایف مصوب به صورت مسئولانه عمل کنند.

وی با تصریح بر اینکه براساس این سندملی دستگاه قضایی نقش نظارتی و مطالبه‌گرانه در کنترل و کاهش مصرف مشروبات الکلی دارد، اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های قضایی بین مصرف مشروبات الکلی با رفتارهای ضداجتماعی و خشونت‌آمیز رابطه مستقیمی وجود دارد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با اشاره به انواع رفتارهای مجرمانه در حوزه مشروبات الکلی یادآور شد: لازم است ظرفیت استان در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تولید و نشر محتواهای پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی در این حوزه استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز