خبرگزاری کار ایران

در اجرای مانور نظارتی عفاف و حجاب؛

پنج واحد صنفی شهر محمدیه به دلیل عرضه پوشاک نامتعارف تذکر گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۲۵۹

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان البرز اعلام کرد: ۵ واحد صنفی پوشاک فروشی شهرمحمدیه در مانور عفاف و حجاب تذکر کتبی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کیان رشوند با اعلام این خبر گفت: در اجرای وظایف کمیته نظارتی شئون اسلامی اصناف که در ذیل کارگروه عفاف و حجاب فعال است اقدام به اجرای گشت مشترک در سطح فروشگاه‌های پوشاک شهر محمدیه اقدام کرد و دراین راستا ۵ واحد صنفی به دلیل عرضه پوشاک نامتعارف و ویترین نامناسب تذکر کتبی دریافت کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان البرز افزود: این کمیته با عضویت دستگاه‌های مختلف ازجمله دادگستری، اماکن نیروی انتظامی، اداره ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، شهرداری‌ها، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی اقدام به اجرای طرح‌های نظارتی درحوزه عفاف وحجاب می‌نماید.

رشوند تصریح کرد:کلیه صنوف در رعایت شئونات اسلامی وعرضه انواع پوشاک ملزم به همکاری با اعضای این کمیته می‌باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مصوبات کارگروه عفاف و حجاب از سوی اصناف بیان داشت: رعایت شئونات اسلامی، عدم عرصه البسه و پوشاک نامتعارف، رعایت عفاف و حجاب فروشندگان بانو در واحد صنفی، به نمایش گذاشتن پوشاک نامتعارف در ویترین، رعایت شئون اسلامی در تبلیغات از وظایف اصناف درحوزه عفاف و حجاب می‌باشد.

رئیس اداره صمت شهرستان البرز اعلام کرد: درصورت مشاهده تخلفات ذکر شده درمرحله اول تذکر شفاهی و در مرحله دوم تذکر کتبی و در مراحل بعدی و عدم توجه نسبت به پلمب واحد اقدام و متصدی واحد جهت اعمال قانون به دادگستری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز