خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

تعدادی از موکب‌های قزوین از تیم مدیریتی استان قدردانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۲۱

تعدادی از موکب‌های حسینی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از استاندار و تیم مدیریتی استان در راستای اقدامات صورت گرفته برای مراسم اربعین قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از موکب‌های حسینی با صدور اطلاعیه‌ای در راستای اقدامات صورت گرفته در استان برای زائران اربعین از استاندار به عنوان رئیس ستاد اربعین و تیم مدیریتی استان تقدیر کردند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: « بسم رب‌الحسین

برادر بزرگوار جناب آقای اعلایی، رئیس محترم ستاد اربعین و استاندار خدوم قزوین    

ضمن تمجید و تقدیر از میزبانی خالصانه ملت شریف و بزرگوار عراق؛ از همکاری و تلاش عاشورایی حضرتعالی و تیم مدیریتی استان، خدمات بی‌شائبه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، زحمات خالصانه ستاد مردمی اربعین استان قزوین و سایر خادمین خدمت‌رسان به خیل زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حوزه‌های مختلف تشکر نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌کنیم.

اقدامات ارزشمند شما عزیزان در پاسداشت مراسم عظیم اربعین حسینی سال۱۴۰۲ همراه با دست‌اندرکاران و موکبداران عزتمند عراقی، فراموش نشدنی است.

ان‌شاءالله توفیق یابیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته و امسال، حماسه اربعین سال‌های آینده را در سازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایسته‌تری اجرا و در سایر فعالیت‌های اجتماعی و مردمی اثرگذار باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز