خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

فراخوان جایزه ویژه قزوین در جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‎‌فرهنگی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۶۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از انتشار فراخوان جایزه ویژه قزوین در رویداد جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: برنامه جایزه ویژه قزوین با هدف ارسال آثار مرتبط با میراث‌فرهنگی قزوین ذیل رویداد ملی جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی طراحی شده تا با حضور موثر هنرمندان، عکاسان و پژوهشگران و فعالان فضای مجازی تولیدکننده آثار با محتوای ویژه قزوین در این جشنواره، قزوین و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد تاریخی، فرهنگی و هنری آن به شایستگی معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در بخش جایزه ویژه قزوین تولیدکنندگان می‌توانند آثار خود را در ۵ محور شامل مجموعه عکس از کاروانسرای جهانی سعدالسلطنه (بین ۵ تا ۱۰ فریم)، ولاگ (محتوای ویدئویی از جاذبه‌های قزوین در فضای مجازی)، موسیقی شامل موسیقی فولکلور و لالایی فولکلور، نمایشنامه شامل نمایش خیابانی و صحنه‌ای و آثار مکتوب شامل کتاب، رساله‌های دانشگاهی (ارشد و دکتری) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار برای بخش جایزه ویژه قزوین تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ تعیین شده و تولیدکنندگان اثر می‌توانند طی این مدت با مراجعه به تارنمای جشنواره به آدرس http://ch-festival.mcth.ir بخش جایزه قزوین و یا لینک https://survey.porsline.ir/s/SqEAcOK/ نسبت به مطالعه کامل محورهای تعیین شده و شاخص‌های پذیرش آثار و ثبت نام اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه در این بخش از جشنواره از برترین آثار تولیدی ویژه قزوین با تندیس ویژه‌، دیپلم افتخار و جوایز نقدی و غیرنقدی نفیس و ارزنده تقدیر می‌شود، خاطرنشان کرد: از تمامی هنرمندان، نویسندگان و پژوهشگران، عکاسان و فعالان فضای مجازی استان دعوت می‌شود تا با شرکت حداکثری در این بخش برای دیده شدن ظرفیت‌های استان، برگزاری این رویداد را به عنوان خاطره‌ای ماندگار برای قزوین و قزوینی‌ها ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز