خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری:

ساماندهی وضعیت مهدکودک‌های قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۶۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تربیت فرزندان زیر هفت سال در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک‌های استان ضروری است.

به گزارش ایلنا، کبری علیخانی در بازدید از یکی از مهدکودک‌های استان گفت: به منظور استفاده از همه ظرفیت‌ها، طرح مهد مساجد از طرف دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین در حال پیگیری است، در این طرح از ظرفیت مساجد در امر بازی و امور تربیتی کودکان بهره می‌بریم و برنامه‌های کابردی مختلفی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: پرورش استعدادهای کودکان همراه با بازی، الگوسازی برای خانه بازی‌های سطح شهر با توجه به آسیب‌های موجود در این بخش، ایجاد روحیه شادی و نشاط در کودکان، ایجاد علاقه به حضور در مساجد و آسودگی والدین در پرداختن به کارهای عبادی در مساجد از جمله مزایای طرح مهد مساجد است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بسیاری از مساجد بزرگ شهرهای مختلف استان امکان ایجاد فضای مناسب برای مهد وجود دارد و با همت دستگاه‌های متولی می‌توان از این فضا به بهترین شکل برای استفاده همه خانواده‌ها بهره برد.

علیخانی تاکید کرد: با توجه به اطمینان خاطری که عموم مردم به فضای مساجد دارند و روح حاکم به این فضای معنوی، امیدواریم برپایی این مهدهای کودک که نمونه‌های موفق آن در مناطق مختلف وجود دارد با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز