خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

اقدامات خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۱۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفته است، اظهار کرد: از آنجایی که ظرفیت این مراکز بسیار بالا است، به همین منظور کارهای بیشتری در بخش کانون‌های فرهنگی و هنری را انتظار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین براتی در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد استان امروز با انواع بارش فکری در حوزه رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی روبرو است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم نسبت به سال‌های گذشته پرتوان‌ و موثرتر از گذشته در این حوزه ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از جاهای اثرگذار و پر خیر و برکت را کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌داند که باید به همین منظور برنامه‌ریزی شایسته، درست و مناسبی برای آن داشته باشیم.

براتی تصریح کرد: یکی از جاهایی که در تربیت نیروهای نوجوان انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی پیشقدم است، همین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که این مراکز امروز باید بیش از گذشته در امور فرهنگی و آموزشی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از پرورش یافتگان حوزه مسجد، امروز برای تصدی مدیریت جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین انتخاب شده که برای او آرزوی موفقیت داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز به لطف خدا و به برکت خون شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت ۲۵ کیلومتر وارد خاک رژیم غاصب اسرائیل شده که با این کار اشراف امنیتی و اطلاعاتی صهیونیسم را نیز در هم شکستند.

در پایان این مراسم، از خدمات و اقدامات محمدحسین باغبان‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز