خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تیراندازی:

به دنبال کسب سهمیه المپیک برای تیراندازی کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۲۸۸

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: به دنبال کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های کره هستیم تا بتوان با این اتفاقات جایگاه این رشته در سطح کشور ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا در قزوین، سردار مرتضی قربانی در جلسه مجمع عمومی سالانه هیأت تیراندازی استان قزوین که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، گفت: پایبندی به اخلاق و ارزش‌ها در کنار خدمت رسانی به مردم و ورزشکاران اهمیت دارد، باید در کنار ورزش به معنویت ورزشکاران هم توجه شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: درحال حاضر 160 مربی در سطح کشور فعال هستند و قزوین، زنجان، اصفهان، شیراز و مشهد جزء هیأت‌های فعال فدراسیون هستند.

وی عنوان کرد: باوجود مشکلات و بدهی‌هایی که در یک سال گذشته داشتیم، تیم ملی تفنگ و پانچه در اسفند ماه توانست به مسابقات برزیل اعزام شود؛ همچنین تعدادی از ورزشکاران به کره جنوبی اعزام شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: با داشتن چند سهیمه المپیک می‌توان جایگاه ورزش تیراندازی را ارتقا داد؛ تاکنون هم 45 مدال المپیکی کسب کرده‌ایم و باید قدردان ورزشکاران که سرمایه ما هستند باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر هزینه یک روز تمرین بازیکنان 1.5 میلیون تومان است که تامین آن سنگین است؛ اما برای پاسخگویی به مطالبات ورزشکاران از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

قربانی گفت: برای توسعه تیراندازی در روستاها تاسیس 2 هزار خانه تیراندازی روستایی در 2 سال پیش رو هدف‌گذاری شده که 6 مورد آن در استان قزوین خواهد بود، برای امسال هم تعداد خانه‌های راه‌ندازی شده به 100 مورد می‌رسد.

وی اظهار کرد: در استان قزوین ورزشکاران خوبی داریم که می‌توانند سهمیه المپیک کسب کنند و باید این رشته مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: برای توسعه این ورزش در استان قزوین راه‌اندازی 50 خط در استان قزوین و تامین 20 سلاح برای هر شهرستان با اعتبار 6 میلیارد تومان قول داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز