خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

علت کاهش صادرات استان قزوین ثبت نشدن کالاها در گمرک است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۴۲

استاندار قزوین گفت: یکی از دلایل کاهش صادرات استان قزوین ثبت نشدن کالاهای صادراتی در گمرک استان است، همچنین یکسری از مسایل نیز به مباحث ارزی مربوط می‌شود با توجه به امکانات موجود در استان قزوین، کارگروهی در معاونت اقتصادی استانداری تشکیل شده و روی این مهم تمرکز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عصر یکشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر سال ۱۴۰۱ استان قزوین افزود: امروز بیش از سایر مواقع دیگر در بخش تولید استان به تامین انرژی برق نیاز داریم و باید از ظرفیت‌های قانونی و مزیت‌های زیرساختی در راستای تحقق این مهم بهره برد.

وی با بیان اینکه بیشتر صادرات استان قزوین مصنوعات فولادی است، اظهار کرد: صنایع فولاد در استان بیش از سایر صنایع درگیر تامین انرژی برق است و باید راهکاری اندیشیده تا این چالش برطرف شود.

به گفته اعلایی، باید در راستای تولید انرژی از ظرفیت آیین نامه‌های قانونی در طول سال جاری استفاده کرد و واحدهای صنعتی را به سمتی پیش برد که خود در تامین انرژی برق مورد نیاز وارد عمل شوند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: تامین انرژی برق به خصوص در ایام تابستان به نقطه ضعف تولید استان بدل شده و رشد برخی صنایع را منفی کرده است. 

گفتنی است در پایان این مراسم از ۳۷ صادر کننده برتر استان قزوین در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد که سه تن از آنها چهره‌های ملی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز