خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

هم‌افزایی بین تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی در قزوین پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۰۶۷

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: هماهنگ کنندگی و هم‌افزایی بین تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان پیگیری می‌شود؛ چرا که یکی از حلقه‌های مفقوده این بود که ارتباط کاری و موضوعی با دستگاه‌های مربوطه گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سومین نشست تخصصی تشکل‌های مردم نهاد استان بعدازظهر امروز با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

محمد خورشیدی در این نشست گفت: در حوزه تشکل‌های مردمی یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم مشارکت مجموعه‌های مردم نهاد با عنوان مردمی‌سازی دولت است که با این روش از ظرفیت سمن‌ها در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و حتی اجرا استفاده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: جلسات مختلفی با تشکل‌های استان برگزار شده و جلسات از حالت همایشی به گفت‌وگو محور تغییر پیدا کرده تا امکان بیان و بررسی مسایل وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: برخی از مسایل مطرح شده در جلسات گذشته جنبه ملی داشت و از این رو جلسه امروز با حضور مسئول کشوری برگزار شد.

در این نشست دغدغه‌ها، چالش‌ها و پیشنهادهای تشکل‌های مردم نهاد استان مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز