خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار قزوین با بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۹۶

استاندار قزوین عصر چهارشنبه با بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر در محل تمرین این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد مهدی اعلایی عصر چهارشنبه با حضور در زمین چمن ورزشگاه شهید رجایی، با مالک و مدیرعامل باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار قزوین در این دیدار خاطر نشان کرد: امروز تمامی استان، از آحاد مردم گرفته تا همه مسئولان پشتیبان تنها نماینده استان در رقابت های لیگ برتر است و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد و به حمایت های مستمر خود ادامه خواهیم داد.

اعلایی خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر بنده با وزیر ورزش و جوانان برایم بسیار جالب بود که ایشان در صحبت های خود پیگیر نتایج تیم فوتبال شمس آذر قزوین بود و این مساله بسیار برایم جالب بود.

وی با اشاره به اینکه امروز اتفاقات خوبی برای قزوین در بسیاری از حوزه ها، به ویژه گردشگری رخ داده و حضور تیم شمس آذر قزوین نیز در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور می تواند در معرفی و شناسایی استان در همه ابعاد صنعتی، گردشگری، کشاورزی و به خصوص گردشگری موثر واقع شود، تاکید کرد: به همین منظور از شما بازیکنان و اعضای کادر فنی می خواهیم تا با نمایش عالی خود در زمین مسابقه همراه با حمایت و تشویق صبورانه تماشاگران، در معرفی هر چه بهتر این منطقه از کشور کوشا باشید.

استاندار قزوین عصر چهارشنبه و در آخرین تمرین تیم فوتبال شمس آذر قبل از دیدار با تیم فوتبال استقلال تهران حضور یافت و از تلاش مالکان باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر کرد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته نهم فردا /پنجشنبه/ از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان با صدرنشین این رقابت ها یعنی استقلال تهران دیدار خواهد کرد.

نماینده استان قزوین در حال حاضر و از هفت دیدار قبلی خود با هفت امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی در آغاز این رقابت ها) در رده دهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز