خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه شهیدرجایی:

واحد شماره یک گازی نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیرات قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۱۷

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: در ادامه فعالیت‌های مرتبط با فصل تعمیرات نیروگاه، واحد شماره یک گازی این نیروگاه طبق برنامه زمانبندی به منظور انجام تعمیرات از مدار تولید، خارج و در دست تعمیرات قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی گفت: تعمیرات نیروگاه به منظور کسب آمادگی تولید برق در ایام سال به ویژه تابستان 1403، طبق برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی با اشاره به فعالیت‌های این دوره از تعمیرات واحد شماره یک گازی بیان کرد: تلاش کارکنان متخصص نیروگاه شهید رجایی برآن است تا با انجام به موقع تعمیرات و آماده‌سازی واحدهای سیزده گانه، این نیروگاه بتواند به تعهدات خود در تولید برق به ویژه در تابستان عمل کند.

وی ادامه داد در تعمیرات بازدید محفظه احتراق و نازل این واحد در نیروگاه سیکل ترکیبی، در مجموع تعداد 556 فعالیت در 3 بخش تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق، برنامه‌ریزی شده است که در مدت زمان تعریف شده به انجام می‌رسد.

غنوی گفت: فصل تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی پس از پایان پیک مصرف تابستان، از مهرماه آغاز شده که تا پایان اردیبهشت سال آینده، تعداد 17 برنامه برای انجام تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره‌ای 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی، برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: نیروگاه شهید رجایی هر ساله با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، برق بیش از 3.5 درصد از نیاز مصرف‌کنندگان این انرژی را در کشور تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز