خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم قزوین در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۶۸

درپی حضور مردم استان در راهپیمایی 13 آبان و روز استکبارستیزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور اطلاعیه‌ای از حضور حماسی مردم استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پی حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان ماه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم تشکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «فریادهای استکبارستیزی هم‌استانی‌های عزیز دیار مینودری در یوم الله 13 آبان با شعار ملی "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در سطح استان قزوین طنین‌انداز شد که خود نشانی از شکست ابهت پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان‌خوار بود.

13  آبان امسال نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه غزه و تبلور نهایت انزجار و خشم و نفرت از رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و همچنین آمریکای جنایت‌کار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت به خاطر وجود ملت بصیر و آگاه و همیشه در صحنه، از باب "من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق" از حضور آگاهانه، پرشور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه‌شناس سراسر استان، بویژه، دانش‌آموزان، دانش‌جویان، طلاب و روحانیون و از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، خالق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر کرده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم فهیم اعلام کرده و دوام توفیقات ملت شریف و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نماید.

همچنین فرصت را مغتنم دانسته از همکاری صمیمانه تمامی مسئولین دلسوز استانی، رسانه‌ها و خبرنگاران کوشا و پرتلاش، رسانه ملی، صدا وسیمای استان در پوشش مناسب اخبار و انعکاس به هنگام و به لحظه در استان قزوین قدردانی می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز