خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قزوین:

جغرافیای بزرگ مقاومت زمینه ساز ظهور منجی عالم در منطقه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۹۶

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امام راحل با تشکیل بسیج، ملت خود را در ابتدای انقلاب پای کار آورد، مردم را کنار یکدیگر بسیج کرد و در ناجوانمردانه‌ترین جنگ علیه کشور پیروز و سرافراز از آن بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین اظهار کرد: امروز هر آزادیخواهی در جهان به خوبی می داند که اگر بخواهد مقابل استکبار بایستد، راهی جز پیاده سازی مدل بسیج که یادگار امام راحل (ره) بود را ندارد.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: سووال اساسی در دنیای امروز این است، اگر بسیج تشکیل نمی شد، آیا اتفاقی می افتاد؟ چه جایگزینی برای عملکرد و دستاورد بسیج پیدا می کنید؟ ما تاریخ تشکیل بسیج را به صورت ظاهری پنجم آذر ماه اعلام کردیم، ولی حقیقت تشکیل بسیج در دل و باورهای مردم است و همین محاسن سفیدها که امام را در انقلاب همراهی کردند، بسیجیان میدان دوران ابتدایی انقلاب هستند.

این مسئول با بیان اینکه حضور بسیج در صدر اسلام می توانست موفقیت آمیز باشد، تشریح کرد: در زمان امامت امام علی (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) بسیج حضور نداشت؛ به نظر شما اگر بسیج بود امام علی (ع) با چاه صحبت می کرد؟ امام حسن (ع) از اردوگاه تنها برمی گشت؟ چه بلایی بر سر اردوگاه امام حسن (ع) آمد؟ چون بسیجیان مخلص کنار امامان معصوم نبودند، مطمئن باشید، اگر بسیج بود سر امام حسین (ع) هیچگاه برروی نیزه نمی رفت.

سردار رفیعی ادامه داد: در همین جنگ آمریکا و اسراییل علیه عراق، اگرچه مردم عراق ایستادگی و پایمردی کردند، اما در اصل حشدالشعبی، حیدریون و زینبیون بودند که در قالب و مدل بسیج مقابل این کشورهای استکباری ایستادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: من امروز از همین تریبون به شما نوید خواهم داد که جغرافیای بزرگ مقاومت در نهایت زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز