خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان خبر داد؛

حمایت کمیته امداد قزوین از حدود 55 هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۵۳

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵ هزار و ۵۴۸ نفر در استان قزوین از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمد صیادی با اشاره به جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان گفت: از میان جمعیت تحت پوشش کمیته امداد قزوین، ۲۸ هزار و ۴۵۶ نفر در مناطق شهری و ۲۷ هزار و ۹۲ نفر نیز ساکن در روستاها هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان قزوین ادامه داد: ۱۱ هزار و ۳۶۱ خانواده به علت فوت همسرانشان، ۶ هزار و ۸۸۴ خانواده به علت از کار افتادگی، 4 هزار و ۴۵۷ خود سرپرست و مابقی به علت سایر مشکلات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: ۱۷ هزار و ۸۲ خانوار تحت سرپرستی بانوان در استان داریم که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

این مسئول بیان کرد: خدمات کمیته امداد از طریق سامانه سها (سامانه هوشمند امداد) انجام می‌شود و کسانی که می‌خواهند تحت پوشش این نهاد قرار بگیرند و از خدمات آن بهره‌مند شوند، باید در آن ثبت نام کنند.

صیادی با بیان اینکه پس از تایید صلاحیت افراد در سامانه سها، پیامک تایید و معرفی مددکار برای آن‌ها ارسال می‌شود، ادامه داد: مددکاران ما تحقیقات محلی و راستی آزمایی را در این رابطه انجام می‌دهند و پس از تاییدهای لازم، خانواده مورد نظر تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد باید جزء 3 دهک اول باشند و چون سامانه هوشمند است، در صورت ترفیع دهک یا فوت افراد تحت پوشش، پرونده آن‌ها به صورت خودکار حذف می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) قزوین یادآور شد: این نهاد حمایتی به دهک‌های بالا نیز به طور موقت و به شکل تسهیلات نیز خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز