خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه امور مالیاتی کشور:

سامانه مؤدیان مقدار زیادی از فرارهای مالیاتی را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۵۸

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمانی امور مالیاتی کشور گفت: سامانه مؤدیان یک تغییر الگو است که هوشمندسازی و شفافیت از ویژگی‌های آن است و به کاعش فرارهای مالیاتی و پنهان کاری‌ها کمک می‌کند؛ از این رو لازم است مدیران استان‌ها شناخت خود را نسبت به این سامانه افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین صبح امروز برگزار شد.

حسین فردوسی در این مراسم گفت: پیش از این 40 درصد از منابع دولتی از درآمدهای مالیاتی بود که این میزان برای سال آینده در قانون بودجه به 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمانی امور مالیاتی کشور ادامه داد: میزان اهمیت مالیات در بودجه نشان دهنده فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی است.

وی با تاکید بر تکریم مؤدیان مالیاتی بیان کرد: احترام به مؤدیان مالیاتی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید با مکانیزه کردن پرداخت‌ها به کاهش مراجعات حضوری کمک کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در استان‌ها و شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، خرید و بازسازی ساختمان‌های امور مالیاتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمانی امور مالیاتی کشور گفت: بسیاری از مردم این پرسش را دارند که پول‌های آن‌ها در کجا صرف می‌شود، باید در این حوزه اطلاع رسانی‌های خوب و کافی داشت چرا که در سال مقدار زیادی از مالیات بر ارزش افزوده برای ابادانی شهرها هزینه می‌شود.

در این مراسم از تلاش‌های عزیزالله عباسپور تقدیر شده و سید محمئی موسوی صانع به عنوان سرپرت اداره کل امور مالیاتی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز