خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز؛

استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در واحدهای صنعتی البرز ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۹۳

فرماندار شهرستان البرز گفت: در شرکت‌ها و واحدهای صنعتی باید به سمت بهره برداری هرچه بیشتر از انرژی‌های تجدید پذیر، به ویژه استفاده از پنل‌های خورشیدی، با توجه به ظرفیت‌های موجود و ساختار سازی‌‌های صورت گرفته در شهرستان حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا، در راستای پیگیری انرژی صنایع، مصطفی غفوری، فرماندار شهرستان البرز به همراه فلاح امینی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و سپهرنژاد، نماینده کانون کارفرمایان شهرستان البرز از سه واحد حوزه کاشی و سرامیک شامل کیمیا رازی، سرامیک البرز و چینی مینا بازدید کردند.

این بازدید پیرو نشست و جلسات پیشین فرماندار با صنایع، مبنی بر پیگیری موضوعات مرتبط در حوزه تأمین و استفاده از سوخت جایگزین و همچنین بررسی ظرفیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر در شرکت‌ها صورت گرفت.

مصطفی غفوری در حاشیه این بازدیدها گفت: با توجه به سیاست‌های موجود در حوزه انرژی به ویژه گاز مصرفی در صنایع و احتمال اعمال برخی از محدودیت‌ها، باید با درک درست و تخصصی از صنعت و نوع فعالیت شرکت‌ها برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

فرماندار شهرستان البرز افزود: اقدامات زیربنایی مناسبی در سطح شهرستان البرز در حوزه انرژی صورت گرفته است ولی استفاده از ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر ضرورت دارد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های به عمل آمده دستگاه‌های مرتبط در راستای حمایت از تولید، تأکید کرد: حمایت از تولید از اولویت‌های اصلی استان و شهرستان البرز است و دستگاه‌ها ضمن توجه به این موضوع، باید با بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی نسبت به حل مشکلات شرکت‌ها، به قید فوریت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز