خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین:

برنامه ریزی دقیق برای برگزاری دوسالانه ملی خوشنویسی ایران ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۴۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: باید برنامه ریزی درست و جامعی با در نظر گرفتن همه ابعاد جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران صورت بگیرد و تقسیم وظایف و هماهنگی بهتر برای انجام امور و مدیریت صحیح برنامه‌ها انجام شود.

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی هفتمین جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران جهت ایجاد هماهنگی بهتر برای اجرای مناسب برنامه‌های این جشنواره ملی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاونان این اداره کل برگزار شد.

حسین براتی در این جلسه گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای حفظ شان و منزلت فرهنگی و هنری استان با احصای درست وظایف و اتخاذ تدابیر مناسب شاهد برگزاری یک رویداد فرهنگی- هنری بزرگ و باشکوه در قزوین باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های پیش بینی شده برای جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران مورد تاکید قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: این برنامه در سطح ملی برگزار می‌شود؛ بنابراین باید تلاش شود تا با رعایت همه موارد از جمله پوشش رسانه‌ای، مباحث تبلیغاتی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خوب در نهایت میزبانی خوبی داشته باشیم.

هفتمین جشنواره ملی دوسالانه خوشنویسی ایران، دی ماه امسال به میزبانی قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران با حضور هنرمندان و اساتید برجسته خوشنویسی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز