خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین در پی حادثه تروریستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۵۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بی گناه ایران عزیزمان را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان پیام تسلیت صادر کرد.

 در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خون پاک انسان‌هایی آزاده و بیگناه و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر روی زمین ریخت و دل یک ملت را در غم و اندوه فرو برد.

جنایت مذبوحانه و غیرانسانی دشمنان انقلاب و نظام علیه مردم بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر حقارت، رذالت و کینه توزی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

دشمنان حقیر ایران اسلامی باید بدانند اینگونه اقدامات هرگز خللی در اراده فولادین ملت بزرگ ایران در مقابله با استکبار جهانی و تروریست و دفاع از اقتدار و عزت کشور ایجاد نخواهد کرد و استوارتر از همیشه پای آرمان‌های امام راحل و شهدا خواهند ایستاد.

این مصیبت جانکاه را به خانواده‌های داغدار و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، از خدواند متعال برای این شهدای حادثه تروریستی، رحمت و رضوان الهی مسألت دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز