خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

باید با برنامه ریزی برای حل مشکل مدیریت مساجد قزوین اقدام شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در خصوص مدیریت و اداره مساجد استان گله‌هایی مطرح است و با دانستن عمق این مصیبت باید با برنامه ریزی‌های لازم در جهت رفع این مشکل، اقدام اساسی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نهمین اجلاس استانی نماز با محور مسجد، مدرسه و دانشگاه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم با اشاره به مساله انتخابات و اقامه نماز، اظهار کرد: اقامه نماز بدون شک می‌تواند یک جامعه قوی و پرقدرت را بسازد و از سوی دیگر نیز انتخابات ظرفیتی است که می‌تواند این نقش اساسی را برای نظام اسلامی در جامعه ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: پرچمداران نماز نمی توانند نسبت به مساله انتخابات بی توجه باشند،جامعه ما این روزها درگیر مساله انتخابات است و در این رابطه همه ما مسئولیت داریم.

این مسئول با تاکید بر اهمیت نماز به عنوان یک امر ثابت و مستمر، خاطرنشان کرد: نماز خاصیت خودسازی، جامعه‌ سازی و تمدن پردازی را دارد و به عنوان یک ستون باعث غنی‌تر شدن بسیاری از مسایل از جمله فرهنگ یک جامعه نیز می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه تصمیماتی برای مدیریت مساجد گرفته شده که بسیار هم حداقلی است، تاکید کرد: تلاش برای اقامه نماز به عنوان یک فریضه و امر مستمر باید در دستور کار مدیران، مسئولان و اصحاب تعلیم و تربیت استان باشد تا شاهد جامعه‌ای قدرتمند باشیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از فعالان حوزه نماز در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز