خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تعداد دفاتر خدمات قضایی قزوین افزایش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۲۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: درحال حاضر25 دفتر و 6 باجه ارایه خدمات قضایی در سطح استان فعال هستند و تا پایان امسال دو دفتر و باجه هم افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در این خصوص اظهار کرد: راه‌اندازی دفاتر خدمات قضایی در کشور یکی از اقدامات موثر قوه قضاییه بود که منجر به سهولت ارایه خدمات و تسریع امور رسیدگی به پرونده‌های قضایی شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: راه‌اندازی این دفاتر و برون‌سپاری برخی از خدمات قضایی به بخش خصوصی منجر به افزایش سرعت و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات قضایی شده و علاوه بر کاهش هزینه مردم  به کارآمدی دستگاه قضایی کمک می‌کند.

شعبانی افزود: در حال حاضر 25 دفتر خدمات قضایی در سطح استان و 6 باجه نیز در شهرهای اقبالیه، بیدستان، اسفرورین، مهرگان، ضیا آباد و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین به مردم استان خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد: در راستای گسترش ارایه خدمات قضایی مجوز فعالیت 2 دفتر خدمات قضایی در شهر قزوین صادر شده و همچنین باجه‌های ارایه خدمات قضایی نیز در شهر محمودآباد نمونه و الموت شرقی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ثبت دادخواست‌های بدوی، ثبت شکوائیه، ثبت واخواهی و تجدیدنظر آرا، ثبت دادخواست بدوی و اعاده دادرسی پرونده‌های مرتبط با دیوان عالی کشور و اعتراض به قرارهای نهایی دادسرا  تنها بخشی از خدمات قضایی است که این دفاتر در سطح استان به متقاضیان ارایه می‌دهند.

شعبانی خاطر نشان کرد: در 9 ماهه سال جاری 363 هزار و 408 فقره پرونده در دفاتر خدمات قضایی ثبت و به محاکم استان قزوین ارجاع شده است و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و نشانی این دفاتر به آدرس https://adliran.ir/Home/GetPolice مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز