خبرگزاری کار ایران

با اعلام نتایج؛

سه قزوینی در دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری صاحب رتبه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۴۶

با اعلام نتایج نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سه عضو از کانون‌های استان قزوین صاحب رتبه شدند.

به گزارش ایلنا، برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

بر این اساس محدثه نوری عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی با مربی‌گری فرزاد بیگدلی در رشته خوشنویسی برگزیده شناخته شد.

هم‌چنین ساراپاکدل عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با مربی‌گری مریم عابدزاده در رشته عکاسی  عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و نیایش محمودی عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه با مربی‌گری نجوا تقی صباغ‌ها در رشته سفالگری به عنوان  شایسته تقدیر معرفی شد.

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

در مجموع ۳ هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری رسید.

فیروزه ولدآبادی و محمدحسام آذربایجانی دو مربی کانون استان قزوین در داوری این رویداد در بخش نقاشی و خوشنویسی همکاری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز