خبرگزاری کار ایران

هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران برگزیدگان خود را شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۰۳

هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران با معرفی برگزیدگان در چهار بخش ثلث، شکسته نستعلیق، نستعلیق و نسخ در استان قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا در قزوین، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان رویداد هنری دوسالانه خوشنویسی ایران، عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

در بخش ثلث، مجید داستانی، رحیم خلیلی رواله و احسان کاظمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و علی سلطانی و افشین نجفی بهزاد شایسته تقدیر شدند؛ همچنین از نفیسه تقوی و لیلا مژدگانلو در بخش بانوان تقدیر شد.

در بخش شکسته نستعلیق، زهرا عظیمی، امیر دانش مرتضی و عادل زارعی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته و از طیبه ازندریانی، حمیدرضا خداکرمی، میثم صدری، مجتبی رحمدار، گوهر همایی مقدم و ایمان وکیلی مطلق هم تقدیر شد.

اعظم ابهرچایی و فاطمه کاظمی هم تقدیر بانوان را در بخش شکسته نستعیق کسب کردند.

در بخش نستعلیق، مصطفی عابدینی، حامد فقیهی و محمدجواد اسدی گورجی رتبه‌های نخست تا سوم را ازآن خود کرده و احد صلاحی کیا شایسته تقدیر شد.

در بخش سیاه مشق نستعلیق حمید احمدی در جایگاه نخست و هادی سیدخوانی و سید رسول آقامی در جایگاه دوم چ سوم قرار گرفته و از محمدمهدی فرهنگی تقدیر شد.

در بخش قطعه نستعلیق نیز محمد جواد شکوهی‌فر، سید علیرضا مطلبی و سید مرتضی جعفری اول تا سوم شدند و سید پیمان سادات نژاد نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

همچنین از زهرا حاج ابراهیمی، فاطمه مقیمی، مرضیه محمدی، حکیمه پوریزدان پرست، شیرین محمدکرمی، معصومه بختیاری و نصیبه هادی‌پور نیز در بخش نستعلیق تقدیر شد.

در بخش نسخ هم محمد نعیم جوادی، مجید سعید کافی، محمد پورقلی‌زاده در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته و سید مهدی همدانی، محمد گودرزی و حمید مکانیک هم شایسته تقدیر شدند؛ همچنین از سحر فرید و زهرا پورشیرازی نیز در بخش بانوان تقدیر شد.

هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از امروز در استان قزوین آغاز شده و آثار ارسال شده و تقدیر شده در این دوسالانه به مدت ۱۵ روز در سرای سعدالسلطنه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز