خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

اجرای ۳۵ پروژه عمرانی برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 35 پروژه عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری در بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی کوهین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: تا پایان امسال هم مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال دیگر جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی جدید هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه‌های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه‌های آب‌رسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست‌های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.

رئیس هیأت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز