خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان البرز:

دادگستری البرز ایجاد فضای رقابتی برابر برای نامزدهای انتخاباتی را مدنظر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۵۵۸

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: اولویت دادگستری در انتخابات پیش رو، ایجاد فضای رقابتی سالم و برابر بر مبنای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برای تمام نامزدهای انتخاباتی است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم احمدی گودینی در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: برای فضای رقابتی سالم برای داوطلبان انتخابات پیش رو، جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به نحو مستمر در حال برگزاری است و گزارش نهادهای امنیتی و انتظامی در خصوص اقدامات انجام گرفته از جانب نامزدها و طرفداران آن‌ها و سایر اشخاص در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان البرز با دعوت همه مردم به رعایت قانون، افزود: هرچند اولویت اول پیشگیری از وقوع جرایم است؛ اما در صورت وقوع جرم با عنایت به وظایف ذاتی دادگستری و لزوم ایجاد امنیت روانی و جلوگیری از ایجاد فضای رقابتی ناسالم، با جرایم انتخاباتی به نحو قاطع و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شده فضای مجازی به نحو مستمر رصد شده و هرگونه تخریب و نشر اکاذیب در فضای مجازی به فوریت شناسایی و گزارش آن جهت برخورد قانونی به دادگستری ارسال شود.

این مقام قضایی استان از مردم درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار موثق از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی را جهت بررسی و برخورد قانونی در سامانه سجام دادگستری به آدرس sajam.eadl.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز