خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری:

آموزش مهارت‌های زوج‌ها در اولویت کارهای آموزشی قزوین قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۱۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: آموزش و افزایش مهارت‌های فردی و ارتباطی زوج‌ها بسیار با اهمیت بوده و در اولویت کارهای آموزشی قرار دارد که در صورت رسیدن به هدف، شاهد افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، کبری علیخانی در بازدید از مراکز خدمات آموزشی و آزمایشگاهی به زوج‌های جوان گفت: آسیبی که در این حوزه وجود دارد، دیرهنگام بودن آموزش‌ها و کافی نبودن زمان لازم برای انجام این مهم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه سیاست حمایت از آموزش‌های پیش، حین و بعد از ازدواج در دستور کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین قرار دارد، تاکید کرد: آموزش مهارت‌های زندگی باید قبل از تصمیم به ازدواج و انتخاب زوج صورت پذیرد، همچنین آموزش‌های حین ازدواج نیز باید با فاصله از عقد انجام شود که برای زوج‌ها قابل استفاده باشد.

وی همچنین درخصوص آموزش‌های پس از ازدواج نیز بیان کرد: با توجه به آمار بالای طلاق در سال‌های نخستین ازدواج باید برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با اهتمام بیشتری دنبال شود تا زوج‌ها بتوانند با فراگیری مهارت‌های زندگی و همسرداری به مدیریت بهتر خانواده اقدام کنند.

در این بازدید در خصوص آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج و میزان تاثیرگذاری این آموزش‌ها و همچنین آسیب شناسی این حوزه بین مسئولان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان و حوزه درمانی تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز