خبرگزاری کار ایران

قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان قزوین:

تشویق مردم به مشارکت در انتخابات از اولویت‌های شورای وحدت است/ برنامه‌ای برای معرفی نامزدها به مردم قزوین نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۳۶

قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان قزوین گفت: تاکنون به این نتیجه رسیده ایم که شاخص ها و ملاک های انتخاب و موضوع مشارکت را مطرح کنیم و قرار نیست فرد یا افرادی به عنوان منتخب شورای وحدت را در استان به مردم معرفی کنیم، البته در این راستا حتما بیانیه‌ای در روزهای نزدیک به انتخابات از سوی دفتر مرکز منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی عباسی در نشست خبری که عصر سه شنبه در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت مردم در این این رویداد مهم اظهار داشت: از آنجا که اخیرا مسئولیت شورای وحدت استان را پذیرفته‌ایم و فعالیت رسمی خود را شروع کرده ایم در گام اول به دنبال محور قراردادن وحدت در همه فعالیت‌ها هستیم و انسجام استانی را جدی گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: بدون تردید در شرایط حساس کنونی بایستی وحدت واقعی میان نیروهای انقلابی و ارزشی شکل بگیرد تا بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم و منافع ملی و مردم تامین شود.

عباسی تصریح کرد: بدون تردید تشکل های سیاسی نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و بیان شاخص ها در انتخاب اصلح دارند و ما نیز تابع سیاست های دفتر مرکزی هستیم تا سیاست ها و دستورالعمل ها ابلاغ و اجرایی شود.

قام مقام شورای وحدت استان قزوین یادآورشد: در این دوره هنوز کارگروه‌های تخصصی شکل نگرفته، لذا فعلا تصمیم بر این است از معرفی افراد خودداری کنیم و مشارکت را تشویق می گنیم. 

وی گفت: با فعالیت رسمی شورای وحدت در استان قزوین دو همایش مهم را برگزار کردیم و اولین شور انتخاباتی را با همایش وحدت و بصیرت در قزوین کلید زدیم که محور کار با تبیین گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری انتخابات است.

عباسی بیان کرد: در این همایش دو شخصیت شاخص کشور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت قزوین و منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه به قزوین دعوت شدند که در واقع این کار تقویت وحدت بود و در آینده نیز برای تشویق مردم در انتخابات برگزار خواهد شد. 

وی افزود: ریاست شورای وحدت کشور با حجت الاسلام پورمحمدی وزیر سابق اطلاعات و دادگستری و رئیس سابق بازرسی کشور و دبیر اجرایی شورا با جناب آقای متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان است و تلاش می کنیم در استان نیز مسیر وحدت را طی کنیم. 

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین اظهارداشت: همه باید به تقویت وحدت مردم کمک کنند و نگذاریم این موضوع مهم مصادره افراد و جناح ها شود زیرا اگر وحدت نداشته باشیم دشمن سوء استفاده می کند و آسیب خواهیم دید لذا تمرکز ما هم در این شرایط روی وحدت تشکل های تاثیرگذار و نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام است. 

وی اضافه کرد: رویکرد ما حرکت در مسیر منوایت مقام معظم رهبری در همه شئون است و در این برهه نیز باید کمک کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات با ایجاد همدلی میان نیروهای انقلاب محقق شود.

عباسی گفت: بایستی بداخلاقی را کنار بگذاریم و دنبال تحقق آرمانهای اصلی نظام و تقویت ارکان آن باشیم و بدانیم با حضور گسترده مردم در انتخابات می توانیم به اقتدار و امنیت کشور کمک کنیم.

عباسی در خصوص معرفی افرادی از سوی شورای وحدت به عنوان نامزد مورد وثوق شورا هم اظهار داشت: تاکنون به این نتیجه رسیده ایم که شاخص ها و ملاک های انتخاب و موضوع مشارکت را مطرح کنیم و قرار نیست فرد یا افرادی به عنوان منتخب شورای وحدت را در استان به مردم معرفی کنیم، البته در این راستا حتما بیانیه‌ای در روزهای نزدیک به انتخابات از سوی دفتر مرکز منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: چون هنوز کارگروه‌های تخصصی شکل نگرفته وارد ارزیابی نمایندگان فعلی هم نمی شویم اما از خدمات همه آنها در چهار سال گذشته تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم مردم هم با انتخاب افراد اصلح به شکل گیری مجلسی قوی کمک کنند.

عباسی اظهارداشت: اگر همه جریان‌های اصولگرا به دو نفر نامزد برای معرفی به مردم استان رسیدند، ما هم تایید می‌کنیم در غیر این صورت در بیانیه خود مواضع شورای وحدت را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز