خبرگزاری کار ایران

در راستای اشاعه فرهنگ مصرف بهینه؛

وزیر نیرو از مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۷۲

وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی برای اهتمام در حوزه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه جهت گذر موفق ازپیک تابستان ۱۴۰۲ تجلیل کرد‌.

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد، عملکرد روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی را به عنوان روابط عمومی ویژه در اوج مصرف آب و برق تابستان ۱۴۰۲ معرفی و با اهدای لوح سپاس از ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین به جهت اهتمام در تحقق مدیریت و نقش آفرینی در‌ دستیابی به این موفقیت قدردانی کرد‌.

در لوح اهدایی وزیر نیرو خطاب به ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است:

"گذر موفق از اوج مصرف آب و برق در تابستان گرم ۱۴۰۲ مرهون همت و تلاش دلسوزانه و خستگی ناپذیر همکاران و مدیران صنعت آب و برق به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه است. 

ویژگی بارز این دوره، موفقیت چشمگیر در مدیریت مصرف خانگی و صرفه جویی قابل توجه در این بخش خانگی و صرفه جویی قابل توجه در این بخش است که سبب شد آب شرب و انرژی مورد نیاز به بهترین نحو تامین شود و برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق انرژی تحویلی به صنایع از بخش خانگی بیشتر شود.

بی شک پیشرفت در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی که به تغییر رفتار مصرف کنندگان منجر شده، نتیجه توجه ویژه مدیرعامل محترم به این امر است و بر اساس اعلام دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، جنابعالی در این حوزه شایسته تقدیر شناخته شده‌اید.

لازم می‌دانم از توجه آن جناب و همه همکاران محترم شرکت متبوع به افکار عمومی و حوزه مهم ارتباطات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مدیریت مصرف تشکر نمایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز