خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان:

اجرای برنامه‌های دهه فجر در قزوین با تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۶۲

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رویکرد برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر امسال، توجه و تمرکز به مناطق کم برخوردار روستایی، عشایری و عمومیت بخشی همه برنامه‌ها و رویدادها است.

به گزارش ایلنا، مسعود میرزاپور گفت: برنامه‌های اعلام شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رویکرد استانی و شهرستانی داشته و توجه به مناطق کم برخوردار نیز در اولویت اجرای برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تبیین اندیشه و گفتمان امام (ره) و بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل نو از ضروری‌ترین ویژگی‌های برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب است.

وی ادامه داد: حرکت به سمت نشاط اجتماعی با اجرای جُنگ‌های شادی، موسیقی‌های محلی، حضور طراحان و تولیدکنندگان استانی در نمایشگاه و جشنواره‌ مد و لباس فجر، بخشی از برنامه های جشن انقلاب است.

میرزاپور همچنین اظهار کرد: اهدای کتاب به گروه‌های هدف در رده‌های سنی نوجوان تا بزرگسال، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ، ادب و رسانه، برپایی شب‌های شعر و خاطره، رونمایی از تازه‌های کتاب، رونمایی از پوستر دومین جشنواره سیمرغ سخن، برگزاری کارگاه‌های آموزش تحکیم خانواده با رویکرد جوانی جمعیت و فرزندآوری و نشست‌های تبیینی و هم اندیشی با اصحاب رسانه به منظور ورود به انتخابات پیش رو از اهم رویدادهای بهمن ماه سال جاری است.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: خادمان فرهنگ و هنر در استان قزوین بر این باورند که همه آحاد مردم در دولت مردمی باید طعم خدمات فرهنگی و عدالت فرهنگی را بچشند، بنابراین در فجر امسال برای نخستین بار و در ادامه طرح سفیر، اکران فیلم‌های روز سینمایی توسط سینماهای سیار این اداره کل را، در مناطق روستایی و عشایری در دستور کار خواهیم داشت.

معاون فرهنگی رسانه‌ای ارشاد قزوین خاطر نشان کرد: برخی از برنامه‌ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز