خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

بانوان و جوانان در برگزاری انتخابات پرشور نقش محوری دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۷۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: زنان و جوانان نقش مهمی در مشارکت و برگزاری انتخابات پرشور دارند و دشمنان هم در تلاش هستند بر این قشر تاثیر بگذارند.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اعضای شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست گفت: انتخابات در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود اما می‌توان گفت کشوری که نهاد انتخابات داشته باشد و در عین حال با آن دشمنی داشته باشند وجود ندارد، این در حالی است که در طول عمر جمهوری اسلامی همواره با انتخابات جمهوری اسلامی دشمنی علنی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: هرچه جلوتر رفتیم دشمنی‌ها عمیق‌تر و به‌روزتر شد، مدعیان دمکراسی با انتخابات که چهره واقعی دمکراسی است در دشمنی هستند و برای تضعیف آن تلاش و هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در کشورهای قابل توجهی در منطقه ما انتخابات وجود ندارد و موضوعی به نام انتخابات معنا ندارد اما در کشور ما انتخابات یک اصل اساسی و دارای اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش زنان و جوانان در انتخابات، بیان کرد: دشمنان نیز با علم به این موضوع در تلاش هستند که با تاکید بر معیشت و مسائل اجتماعی بر این قشر تاثیر بگذارند و آن‌ها را نسبت به انقلاب دلسرد کنند.

کاظمی اظهار کرد: تجربه ۴۵ ساله انقلاب و تاریخ معاصر نشان می‌دهد که باید قوی شویم تا آسیب نبینیم و انتخابات یکی از مظاهر ایجاد قدرت نرم برای جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفند امسال، مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، نشان خواهند داد که با تجربه ۴۵ ساله انقلاب، قوی‌تر از همیشه هستند و از قدرت و عزت خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز