خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

بهسازی بیش از دو هزار مسکن روستایی قزوین به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۳۳

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین از اتمام بهسازی ۲ هزار و ۴۵۰ مسکن روستایی و تحویل آن به متقاضیان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی با اشاره به پروژه‌های بنیاد مسکن در دهه فجر گفت: واحدهای روستایی با ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان مورد احداث قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین ادامه داد: واحدهای مسکونی یاد شده شامل ۱۵۸ واحد در شهرستان آبیک، ۱۷۴ واحد در آوج، ۲۳۱ واحد در البرز، ۶۵۳ واحد در بوئین زهرا، ۳۶۶ واحد در تاکستان و ۸۶۸ واحد در قزوین است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مالی واحدهای مسکونی یاد شده از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی تامین شده، افزود: سهمیه استان قزوین سال گذشته از این محل ۴ هزار واحد بود که این تعداد در سال آینده به ۸ هزار واحد افزایش خواهد یافت.

سبحانی یادآور شد: در بخش مسکن روستایی که مجری آن بنیاد مسکن است، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی بود که خوشبختانه سقف واگذاری آن امسال از سوی دولت به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی نیز اظهار کرد: امسال با تامین اعتبارات مورد نیاز توانستیم ۱۵ طرح هادی را در سطح روستاهای استان با ۵۰۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به مورد اجرا گذاشته و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اقدامات صورت گرفته در طرح هادی روستایی را شامل زیرسازی، آسفالت، دیوار ساحلی رودخانه، جدول گذاری، روکش آسفالت و سایر اقدامات اجرایی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز