خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان استان:

مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده قزوین مشاوره رایگان ارائه می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۸۸

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای تفاهم‌نامه‌های امضا شده، مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان برای جوانان، زوجین و خانواده‌ها خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، امیر اسلامی صدر گفت: با توجه به امضای تفاهم‌‌نامه وزارت ورزش‌ و جوانان، وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی با محور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی زمینه ارائه خدمات رایگان در مراکز مشاوره مهیا شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در این راستا  هفت مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان دارای مجوز در حال فعالیت هستند که بر اساس تفاهم‌های منعقده از سوی کارشناسان این مراکز مشاوره‌ رایگان ازدواج و خانواده به جوانان ارائه می‌شود.

اسلامی صدر یادآورشد: مخاطبان اصلی این طرح شامل جوانان در آستانه ازدواج، زوجین جوان و خانواده‌های کم بضاعت، مناطق محروم و کم‌برخوردار در آستانه طلاق هستند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: در این مراکز مشاوره‌های قبل از ازدواج و مشاوره خانواده برای هر فرد به صورت حضوری سه جلسه و به‌صورت خدمات راهنمای تلفنی، اینترنتی و پاسخگویی به مسائل ازدواج و خانواده هر فرد به‌صورت یک جلسه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز