خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سرزمین ربات‌ها برای جذب گرشگر به قزوین استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۳۲

استاندار قزوین گفت: توجه و رسیدگی بیشتر به مجموعه سرزمین ربات‌ها می‌تواند این فضا را به یکی از جاذبه‌های گردشگری قزوین تبدیل کند و به پذیرش هرچه بیشتر گردشگران، دانش‌آموزان و دانشجویان منجر شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از مجموعه علمی و گردشگری سرزمین ربات‌ها گفت: قزوین در حوزه دانش بنیان و گردشگری جزء استان‌های با ظرفیت است و به دلیل استقرار دانشگاه‌ها و حضور اهالی علم و هنر، در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

استاندار قزوین افزود: مجموعه علمی و گردشگری سرزمین ربات‌ها ترکیبی بین دانش و مرکز تفریحی و گردشگری است که با همت دانشمندان بومی و حمایت شهرداری ایجاد شده و می‌تواند برای تفریح و آموزش استفاده شود.

وی اضافه ‌کرد: به هر میزان که ارتباط دانشگاه با مجموعه‌های کاربردی و صنعتی بیشتر شود منجر به ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد، افزایش اشتغال و توسعه دانش می‌شود و استان باید به عنوان یک استان دانشگاهی و دانش‌محور در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام دهد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: اینکه طراحی و ساخت تجهیزات توسط دانشمندان خود استان انجام می‌شود، بی نظیر است ولی باید بخش اقتصادی و علمی این مجموعه تفکیک شود و از این فضا استفاده اقتصادی بیشتری برد.

وی افزود: ربات‌ها به ویژه ربات رستم که در این مجموعه حضور دارد باید به یکی از نمادهای معرفی قزوین تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز