خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

حضور رای اولی‌ها در انتخابات امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۳۸

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: حضور رای اولی‌ها در انتخابات امری ضروری است و دانش‌آموزان در تعیین سرنوشت کشور دارای نقش هستند.

به گزارش ایلنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش رای اولی‌های ناحیه دو قزوین گفت: افرادی که دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ می‌کنند دانش‌آموزان هستند و  کلاس‌های درس آینده ایران اسلامی را همین افراد می‌سازند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: هرچند راه انقلاب اسلامی، دشوار و پرپیچ و خم بوده اما مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی قوی‌تر بودند و این مسیر را با موفقیت طی کردند.

وی یادآورشد: از جمله اقدامات مهم امام خمینی (ره) احیاء کردن اسلام، بازگشت حیات سیاسی به اسلام، تبدیل شیعیان به پرچم دار استکبار ستیزی در دنیا و بازگرداندن اقتدار به ایران اسلامی بوده است.

این مسئول اظهار کرد:  ۴۵ سال راه رفته انقلاب، راهی پرافتخار است و پدران و مادران شما این مسیر را بخوبی طی کرده‌اند و ادامه آن با شما است.

وی یادآورشد: راه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستیابی به قله‌های علم و فناوری است و  زبان امروز دنیا، زبان علم و قدرت است که باید به آن دست یابیم.

رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به حوزه‌های دانش بنیان توجه ویژه‌ای دارند، طهرانی مقدم، آشتیانی، شهریاری از شهدای علم و دانش و افتخارآفرین انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز