خبرگزاری کار ایران

در آستانه دهه فجر؛

نمایشگاه «تجسم هنر» در قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۹۴

شانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی با نام «تجسم هنر» در قزوین آغاز به کار کرد و تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حسین براتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجسم هنر گفت: در جریان افتتاح این نمایشگاه و دیدار با هنرمندان و اساتید هنرهای تجسمی پیشنهادات خوبی مطرح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه قرار است این موارد برای بررسی بیشتر در کارگروه مخصوص مطرح شوند، از طرح‌هایی در حوزه کودک و فرزندآوری نام برد.

وی برگزاری نمایشگاه هنرمندان قزوینی در خارج از کشور را یکی از اهداف پیش رو خواند و با اشاره به اینکه هنرمندان قزوینی ظرفیت زیادی برای ارایه آثار در نمایشگاه‌های خارج از کشور را دارند، افرود: در این بخش کم‌کاری شده و با توجه به استحقاق و غنای هنری که هنرمندان قزوینی دارا هستند باید این مساله پیش از این پیگیری می‌شد.

این مسئول با تاکید بر حمایت‌های این اداره کل از این اقدام، ادامه داد: این پیشنهاد امروز در حضور هنرمندان مطرح شد و از جانب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان نیز پیگیری خواهد شد.

براتی در نهایت به پیگیری چند طرح دیگر اشاره کرد که از جمله آنان تشکیل انجمن صنفی عکاسان در قزوین است.

دبیر هنری جشنواره «تجسم هنر» جشنواره فجر در استان قزوین تعداد آثار حاضر در این نمایشگاه را ۸۰ اثر دانست و اظهار کرد: این تعداد آثار از بین ۱۵۰ اثر منتخب شده‌اند.

حسن یوسفی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه را ۱۲ هنرمند در بخش‌های نقاشی، نگارگری، عکاسی، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، تصویر سازی، طراحی پوستر و نقاشی‌خط دانست.

گفتنی است نمایشگاه «تجسم هنر» از ۱۱ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ در سالن استاد محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز