خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بازگشت ۴۳ واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۱۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۶۶ واحد تولیدی و خدماتی راکد سال گذشته در شهرک‌های صنعتی استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۴۳ واحد دوباره راه‌اندازی و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشتند.

به گزارش ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: سال گذشته که مقام معظم رهبری آن را "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری کردند، در همین راستا تلاش برای راه اندازی واحدهای راکد و تعطیل از سوی این شرکت در سطح استان به عمل آمد و در نتیجه ۴۳ واحد تولیدی با ظرفیت ۵۷۰ فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و احیا شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: این واحدهای تولیدی با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، مشکلات قضایی و همکاری نکردن بانک در ارایه تسهیلات مواجه بودند که با مشاوره کارشناسان عارضه یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید و ادامه ساخت و ساز بازگشتند.

صفاری، محصولات این واحدهای تولیدی بهره بردار را شامل کابین آسانسور، انواع دوخت پوشاک، اسکلت فلزی ساختمانی، ورق کارتن، ظروف یکبار مصرف، خوراک آماده دام، روغن موتور، قطعات پلاستیکی پزشکی، میلگرد فولادی، موزاییک و کف پوش، جعبه کارتن، سیلیکات سدیم، انواع دو شاخه و سه شاخه برق، خوراک آماده آبزیان، ریخته گری چدن، رنگرزی نخ پنبه‌ای و الیاف مصنوعی، چسب، چسب پایه پلی اورتان، نخ پلی استر، پودر سنگ و شیرآلات بهداشتی برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و کمک به افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی موجود یکی از راهکارهای تحقق جهش تولید بود که مورد تاکید رییس جمهور و وزیر صمت قرار دارد، بنابراین برای احیای مجدد ۴۵ واحد برنامه ریزی شده و تعداد ۴۵ واحد دیگر نیز با ظرفیت تولید کمتر از ۵۰ درصد ارتقا یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز