خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۷۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: ۵۱۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) قزوین واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر ظاهری در آیین واگذاری نمادین واحد‌های مددجویان کمیته امداد گفت: از ۳۳ هزار واحد ۵۱۵ واحد مربوطه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ی بین کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی ۵۱۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان قزوین آماده سازی شده است و امروز کار واگذاری این واحد‌ها انجام می‌شود.

به گفته وی، این افراد جزء دهک‌های ۱ هستند و متاسفانه این خانواده‌ها به علت مشکلات مختلف از جمله اجاره نشینی و هزینه‌های زیاد در شرایط سختی قرار دارند.

ظاهری افزود: این واحد‌ها میانگین ۵۵ متر و با اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: نظارت بر ساخت این واحد‌ها برعهده ناظرین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز