خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

تامین درآمدهای پایدار شهرداری نیازمند برنامه‌ریزی مدون است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۱

برای تامین درآمدهای پایدار و ارائه خدمات به شهروندان باید با حمایت مسوولان استانی و استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.

ایلنا: شهردار قزوین گفت: برای تامین درآمدهای پایدار و ارائه خدمات به شهروندان باید با حمایت مسوولان استانی و استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در جسله شورای اسلامی شهر قزوین که به منظور بررسی سه دستور رشد و توسعه بافت تاریخی شهر با محور امامزاده حسین(ع)، شیوه تامین اعتبار برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید ماشین آلات و تجهیزات سازمان عمران و حل مشکلات زیرساختی پارک باراجین با هدف جذب سرمایه گذار با حضور استاندار قزوین، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار برگزار شد، افزود: باید با بهره‌گیری از دیدگاه صاحب نظران و برنامه‌ریزی مدون مشکلات کمبود اعتبارات سال آینده حل شود.

وی بیان کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین طبق برآوردی که برای سال آینده انجام داده است، مبنی بر اینکه اگر کارهای روزمره با تعداد ماشین آلات و کارخانه موجود انجام شود نیاز به ۸ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار نیاز است و این رقم بر اساس افزایش قیمت‌ها پیش‌بینی شده است که این رقم خارج ار توان مجموعه است.

نصرتی افزود: در خصوص بودجه حمل و نقل با توجه به افزایش قیمت سوخت در سال آینده برای تامین مابه التفاوت هزینه بلیت هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و برای خرید اتوبوس‌های جدید هم ۲۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در این مهم نیاز به حمایت مسوولان استانی است.

این مقام مسوول بیان کرد: در چند سال گذشته توانستیم به عنوان اولین و تنها شهر با بازسازی اتوبوس‎‌ها، عمر دستگاه‎های اتوبوس را افزایش دهیم که این اقدام یک کار موقت بود که این اقدام دیگر پاسخگو نیاز نیست.

شهردار قزوین بیان کرد: این دو موضوع از نیازهای ضروری سال آینده است که با اعتبار مورد نیاز نتوانستیم تراز بودجه را تنظیم کنیم و این دو موضوع خارج از ردیف بودجه است تا با حمایت مسوولان استانی این مشکل حل شود.

این مقام مسوول بیان کرد: برای مرمت و آسفالت معابر باید هشت هزار تن قیر خریداری شود که با افزیش ۶۰۰ تومانی آن و نیز تغییر قیمت خرید اتوبوس از ۱۲۰ میلیون تومان به ۵۲۰ میلیون تومان این تفاوت قیمت که در بودجه دیده نشده باید به نوعی تامین شود.

نصرتی ادامه داد: موضوع درآمد پایدار از سال ۸۳ در تمام شهرداری‌ها مطرح شده است که متاسفانه هنوز به نتیجه خوبی نرسیدند.

وی بیان کرد: در برخی از زمان‌ها اتفاقات خاصی از جمله هدفمند کردن یارانه پیش می‌‎آید که برای حل مشکلات باید با اقدامات مناسب از حمایت مسوولان برخوردار شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز