خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کثرت جلسات آفت دستگاه‌های اجرایی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۴۶

با تعیین یک گروه هفت نفره از کار‌شناسان مشخص شد در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲۰۰ جلسه در استان برگزار شده که دو هزار و ۵۰۰ مصوبه داشته که به نظر می‌رسد این کثرت جلسات یک آفت برای دستگاه‌های اجرایی‌ست.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: امسال بیش از ۲۰۰ جلسه در استان با ۲۵۰۰ مصوبه در استان قزوین برگزار شده که اگر ۱۰۰ مصوبه اجرا می‌شد امروز قزوین گلستان شده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی استانداری قزوین؛ «مرتضی روزبه» در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: با تعیین یک گروه هفت نفره از کار‌شناسان مشخص شد در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲۰۰ جلسه در استان برگزار شده که دو هزار و ۵۰۰ مصوبه داشته که به نظر می‌رسد این کثرت جلسات یک آفت برای دستگاه‌های اجرایی‌ست.

وی تصریح کرد: در بسیاری از جلسات موضوع را به جلسه دیگر موکول می‌کنیم و این دور تسلسل هم وقت ما را و هم هزینه‌ها را به هدر می‌دهد و خروجی هم ندارد.

استاندار قزوین اظهارکرد: اگر فقط ۱۰۰ مصوبه این جلسات اجرا می‌شد امروز استان قزوین گلستان بود لذا یک بازنگری در این جلساتی داشته باشیم که ما را مشغول کرده و هیچ خروجی هم ندارد.

روزبه تصریح کرد: باید فکری کرد و چاره‌ای اندیشید و با آسیب‌شناسی کاری کنیم که جلسات کم اما با خروجی و با حضور مدیران تاثیرگذار باشد تا نتایج لازم را بگیریم.

وی تشکیل دبیرخانه برای شورای آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: جلسات متعدد باید توسط کار‌شناسان برگزار شود و موضوع در ‌‌نهایت برای تصویب به صحن شورا ارائه شود.

استاندار قزوین با اشاره به تصمیم گیری برای تجلیل از معلمان اظهارداشت: تجلیل از مقام معلم باید از حالت تشریفاتی خارج شود و از همه گروه‌ها بخواهیم خودشان به سراغ معلمان بروند و هر گونه که می‌پسندند از آن‌ها تجلیل کنند.

وی تصریح کرد: گاهی بوسه زدن یک فرد بر دست معلم یا اهداء شاخه گل بهترین احساس را در معلمان ایجاد می‌کند که با مادیات جبران شدنی نیست اما پیشنهاد می‌شود ضمن تقدیر از فرهنگیان شاخص در شورای اداری در مساجد هم برنامه ریزی کنید تا هر محله از معلمان تجلیل کنند.

روزبه یادآورشد: چاپ کتاب معلمان نمونه استان می‌تواند به عنوان سند مکتوب کار ارزشمند و ماندگاری شود که از مدیرکل آموزش و پرورش استان انتظار داریم این موضوع را پیگیری کند و به عنوان هدیه‌ای به فرهنگیان اهداء شود تا بتدریج این کار فرهنگ عمومی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز