خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رویکرد مدیران در سال ۹۳ باید نهادینه کردن روحیه جهادی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۱۴

رویکرد مدیران استانی و شهری قزوین در سال ۹۳ باید نهادینه کردن روحیه جهادی باشد چراکه مدیریت جهادی از ریشه مذهبی ما برگرفته است.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: رویکرد مدیران استانی و شهری در سال ۹۳ باید نهادینه کردن روحیه جهادی باشد چراکه مدیریت جهادی از ریشه مذهبی ما برگرفته است.

به گزارش " ایلنا " از قزوین؛ مرتضی روزبه در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس قزوین، استاندار و سایر مسوولین استانی و شهری برگزار شد، افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده کرد.

وی افزود: در زمان مدیریت نصرتی، شهردار قزوین اتفاقات بسیار خوبی برای توسعه شهر قزوین صورت گرفته است و در این مدت مدیریت بنده بیشترین جلسات را با شهردار قزوین برای توسعه شهر داشتم.

استاندار قزوین به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای شورای شهر و شهردار تهران اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به موضوع مدیریت جهادی تأکید ویژه‌ای داشتند اما متأسفانه مدیران و مسئولان نظام در حوزه مدیریتی خود به نحو مطلوبی به مدیریت جهادی نپرداخته‌اند.

روزبه با اشاره به اینکه ورودی‌های شهر قزوین از وضعیت نابسامانی برخوردار هستند، بیان کرد: باید ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین در یک برنامه ۱۸ماه با مشارکت مسئولان اجرایی و مردم در دستور کار قرار گیرد تا شان شهر قزوین حفظ شود.

وی به بافت مرکزی شهر قزوین اشاره کرد و گفت: باید ساماندهی این بافت‌ها با محوریت بارگاه امامزاده‌ها و اماکن مقدسه صورت بگیرد تا علاوه بر ساماندهی و بهسازی این مکان‌های مذهبی، در بازسازی منطقه مرکزی این شهر شاهد تحول عظیمی باشیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه با افزایش جمعیت و استفاده مردم از خودروها مشکلات ترافیکی در شهر قزوین ارتقا می‌یابد، بیان کرد: این مشکلات با راه‌اندازی تقاطع‌های غیرهمسطح برطرف می‌شود که افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در خیابان آزادگان می‌توان در برطرف کردن مشکلات ترافیکی این محور کمک به‌سزایی کند.

این مسوول با بیان اینکه طرح سنگ فرش کردن از حد فاصل خیام تا سبزه میدان با مدیریت جهادی در دستور کار مدیران شهری قزوین قرار بگیرد، افزود: این مهم با هماهنگی و اقدامات لازم مدیران شهری باید به شیوه مطلوبی تا خرداد ماه سال ۹۳ به اتمام برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: در اجرای این طرح تردد خودروها در این مسیر ممنوع می‌شود و مردم می‌توانند راحت‌تر در این مسیر عبور و مرور کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز