خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین:

شهرداری قزوین توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۱۸

انتخاب شهردار قزوین به عنوان چهره اجتماعی سال ۹۲ نشان می‌دهد که شهرداری قزوین توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد.

ایلنا: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب شهردار قزوین به عنوان چهره اجتماعی سال ۹۲ نشان می‌دهد که شهرداری قزوین توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ داود محمدی در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس قزوین، استاندار و سایر مسوولین استانی و شهری برگزار شد، افزود: باید در سال آینده توجه ویژه به ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی شود و مدیریت جهادی در دستور کار همه مدیران استانی و شهری قرار گیرد.

وی بیان کرد: شاه بیت ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری اتکاء به منابع داخلی و درآمد درون زا است.

محمدی گفت: با توجه به اینکه استان قزوین قطب صنعتی، گردشگری و علمی محسوب می شود باید با مقاومت اقتصادی این استان را به قطب اقتصادی تبدیل کرد.

وی به ابلاغ سیاست دیگر مقام معظم رهبری مبنی بر تامین امنیت غذایی اشاره و بیان کرد: با وجود دشت قزوین باید زیرساخت های این ابلاغ در قزوین ایجاد شود.

این مقام مسوول بیان کرد: شهرداری قزوین توسعه زیرساخت های شهر قزوین را شروع کرده است و این مهم ارزشمند می‌باشد.

وی با اشاره به انتخاب شهردار قزوین به عنوان چهره اجتماعی سال ۹۲ گفت: مدیریت شهری قزوین از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه شهر قزوین استفاده کرده است.

محمدی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های شاخص در سال جاری امیدواریم گردشگری در شهر قزوین رونق پیدا کند و شاهد تحول توسعه گردشگری باشیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: مسوولین شهری و استانی باید در اجرای پروژه ها آینده شهر را در نظر بگیرند و توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم قزوین افزود: مدیران شهری توجه داشته باشند که توسعه شهر قزوین به صورت متوازن و متعادل باشد و با خلاقیت و مشارکت بخش خصوصی و شهروندان اجرای پروژه های کلان و خرد را در دستور کار قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز