خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان استانی و شهری صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین تقاطع غیرهمسطح قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۲۶

تقاطع غیرهمسطح شهیدرجایی به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس قزوین، استاندار و سایر مسوولین استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: تقاطع غیرهمسطح شهیدرجایی به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس قزوین، استاندار و سایر مسوولین استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ این تقاطع با هدف بهبود عبور و مرور و روان سازی ترافیک شهری در حد فاصل تقاطع‌های بلوار معلم، بلوار آزادگان، بلوار رزمندگان و بلوار نواب شمالی، به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شهر قزوین با صرف هزینه ۲۴۰میلیارد ریال افتتاح ‌شد.

این تقاطع شامل دو دستگاه پل اصلی شرقی و غربی به همراه رمپ‌ها و لوپ‌ها و یک دستگاه پل جهتی می‌باشد.

در این میان، نسبت به احداث۴ دستگاه پل رودخانه‌ای با طول عرشه ۱۸۰متر بر روی رودخانه بازار جهت اجرای رمپ و لوپ‌ها اقدام و در مجموع ۷ پل به طول ۷۹۵متر با ارتفاع ۷متر و عرض متوسط ۱۰متر احداثشده است.

بر اساس این گزارش؛ عملیات احداثاین پروژه با ۲۷ پایه و ۱۴ کوله، هزار و۹۰۰ تن آرماتوربندی، ۳۰هزار متر مربع قالب بندی، هزار و ۴۰۰ متر جدول‌کاری، ۸۰هزار مترمکعب خاکبرداری و پی کنی، ۹۰هزار متر مکعب خاکریزی و اجرای راکفیل، حجم بتن ریزی۳۸هزار متر مکعب، تعداد شمع‎ها ۲۰ عدد، سطح عرشه ۸هزار متر مربع، حجم خاک مسلح۱۲هزار متر مکعب، مساحت رنگ آمیزی۱۲هزار مترمربع، سطح پیاده رو سازی۵هزار مترمربع، بزرگترین دهانه ۲۳متر در مدت ۱۲ماه به پایان رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز