خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مناطق گردشگری:

بوستان باراجین قزوین می‌تواند قطعه‌ای از بهشت گردشگری ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۴۴

ایجاد امکانات رفاهی برای ۴ فصل بوستان ملی باراجین، نیازمند خلاقیت است و مدیران شهری قزوین باید به یاد داشته باشند موفقیت یک پروژه بزرگ مثل باراجین، همت بلند می‌طلبد.

رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان مناطق گردشگری در قزوین گفت: احداثو توسعه بوستان ملی باراجین در استان قزوین با چشم‌انداز ملی، ایده عال است و نشان می‌دهد شهردار قزوین ایده‌ها و افکار بزرگی برای توسعه روزافزون شهر با رویکرد گردشگری دارد.

محمدرضا یزادنپناه در بازدید از دهکده طبیعت و بوستان ملی باراجین قزوین در گفتگو با ایلنا گفت: مجموعه مدیران استانی و شهری قزوین باید با در نظر گرفتن شرایط چهار فصل برای توسعه گردشگری بوستان باراجین برنامه ریزی کنند تا در هر فصل زمینه جذب گردشگر فراهم شود.

وی با اظهار اینکه در جزیره زیبای کیش، ایده برگزاری «جشنواره‌های تابستانی» موجب رونق جذب گردشگری در ایام تابستان گرم این جزیره جنوبی کشور شد؛ تصریح کرد: ایجاد امکانات رفاهی برای ۴ فصل بوستان ملی باراجین، نیازمند خلاقیت است و مدیران شهری قزوین باید به یاد داشته باشند موفقیت یک پروژه بزرگ مثل باراجین، همت بلند می‌طلبد.

رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان مناطق گردشگری با اظهار اینکه بوستان باراجین قزوین می‌تواند قطعه‌ای از بهشت گردشگری ایران باشد، ادامه داد: بنابراین شهردار قزوین برای تثبیت و توسعه آن در سطح ملی و بین المللی از نظرات و دیدگاه‌های مشاورین زبده ایرانی و خارجی استفاده شود.

یزدانپناه با اظهار اینکه شهرداری قزوین باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای جذب سرمایه گذاران خرد و کلان در سطوح داخلی و خارجی برای توسعه سریع‌تر امکانات رفاهی و گردشگری بوستان ملی باراجین استفاده کند، بیان کرد: اگر زمین‌های برای احداثهتل و رستوران‌های و دیگر مراکز تفریحی و گردشگری به صورت ملکی و با ضوابط خاص زمانی به سرمایه گذاران داده شود می‌توان حداکثر تا ۳ سال آینده ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران ایرانی و خارجی در این بوستان فراهم کرد که ثمره تحقق این دیدگاه، رونق اقتصادی بیشتر شهر و استان قزوین است.

وی با تاکید بر اینکه راهکار ارایه سند ملکی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های به ویژه هتل سازی، اقدام آزموده شده‌ای در جزیره کیش است، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب قزوین پیشنهاد می‌کنم منطقه‌ای برای احداثویلا در قسمتی از بوستان بارجین در نظر گرفته شود.

مدیر عامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تصریح کرد: پارک ملی باراجین قزوین می‌تواند به عنوان یک مرکز بزرگ تفریحی و گردشگری بزرگ - دیزی لند - در کشور و خاورمیانه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز