خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

شوراها حلقه واسط بین شهروندان و شهرداری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۵۴

شوراهای اسلامی در شهرها به عنوان حلقه واسط بین شهروندان و شهرداری‌ها به شمار می‌روند.

شهردار قزوین گفت: ‌ شوراهای اسلامی در شهر‌ها به عنوان حلقه واسط بین شهروندان و شهرداری‌ها به شمار می‌روند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی دیشب در نشست اعضای ادواری شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزارشد، افزود: بعد از ۱۴ سال فعالیت شورای اسلامی شهر باید اقتدار مدیریت شهری افزایش داشته باشد و شورای شهر، شورای شهرداری نباشد.

نصرتی ادامه داد: شورای شهر قزوین و شهرداری تاکنون با دیگر نهادهای خدمات رسان و دستگاه‌های اجرایی ارتباط دوستانه کاری داشته‌اند، ولی این موضوع در کل کشور صادق نیست.

وی با اظهار اینکه باید تشکیلاتی کاری شامل اعضای ادوار شورای اسلامی در شهر‌ها تشکیل شود تا از تجارب این عزیزان استفاده شود، افزود: بزودی کارگروهی جدید برای «قزوین + ۲۰» شامل ۱۷ عضو قدیمی شورای شهر قزوین تشکیل خواهد شد.

شهردار قزوین با اعلام اینکه باید از ظرفیت ایجاد دبیرخانه مجمع جهانی شهر اسلامی در قزوین برای تحقق اهداف فرهنگی استفاده شود افزود: مساعدت کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف مجمع جهانی شهر اسلامی ضروری است.

نصرتی در خصوص صنعت ساختمان قزوین نیز خاطرنشان ساخت: ۸۳۰۰ مهندس، ۲۳ هزار کارگر و ۴۰هزار خانوار در قزوین در صنعت ساختمان قزوین حضور دارند که به دلیل رکود ساخت و ساز این خانواده‌ها با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند.

وی با اعلام اینکه صنعت ساختمان شهرهایی ضعیف‌تر از قزوین رونق دارد، بیان کرد: با استفاده ازدیدگاه‌ها و ایده‌های اعضای ادواری شورای شهر می‌توان تصمیم‌های درستی در حل رکود صنعت ساختمان اتخاذ کرد تا شهروندان قزوینی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز