خبرگزاری کار ایران

پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر:

همکاری شهرداری قزوین با بانک شهر قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۶۰

نشست تخصصی مدیران بانک شهر با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیرعامل بانک شهر گفت: شهرداری قزوین توانسته در راستای توسعه شهر قزوین در سال‌های گذشته همکاری خوبی با بانک شهر داشته باشد و این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر در این نشست افزود: بانک شهر به دنبال ارتقاء جایگاه بانک به عنوان بانک شاخص کشور است.

وی افزود: برای رسیدن به جایگاه شاخص کشوری به دنبال افزایش سرمایه از ۴۰۰میلیارد تومان به هزار و ۶۰۰میلیارد تومان هستیم که این مهم تا قبل از برگزاری مجمع جهانی شهرهای اسلامی تحقق خواهد یافت.

این مسوول بیان کرد: برای رسیدن به جایگاه شاخص کشوری همچنین به طور کامل فعالیت‌های ارزی در تمام شعبات انجام خواهد شد که با این اقدام کمک شایانی برای خریدهای ارزی و خارجی خواهیم داشت.

وی افزود: بانک شهر به صورت تخصصی به شهرداریی‌ها کمک خواهد کرد و هر هفته به یک استان سفر خواهیم کرد تا در چارچوب بانک مرکزی بهترین خدمات به شهرداری‌ها ارائه شود.

پورزرندی به رفع مشکل سیستم آیتی تا خردادماه خبر داد و گفت: از اول خردادماه هیچ مشکلی در زمینه آیتی برای ارائه خدمات به مشتریان وجود نخواهد داشت.

وی گفت: برای ارتباط مداوم و مستمر با مشتریان سامانه ۴ رقمی راه اندازی خواهد شد تا نظارت بیشتری به عملکرد‌ها شود.

وی گفت: امروزه برای توسعه شهر نیاز به منابع مالی وجود دارد که شهرداری قزوین می‌تواند در این زمینه حامی خوبی برای بانک شهر‌ها باشد.

این مسوول افزود: بانک شهر آمادگی کامل دارد تا بتواند خدمات کارت شهروند را به شهر قزوین ارائه دهد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین نیز گفت: بانک شهر مشارکت خوبی در برگزاری مجمع جهانی شهرهای اسلامی داشته است.

وی افزود: تلاش خواهد شد تا از پتانسیل‌های بانک شهر برای توسعه شهر قزوین استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز