خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در قزوین:

کاهش خدمات دندانپزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۱۱

اکثر مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان قزوین از ارائه خدمات دندانپزشکی به کارگران وبازنشستگان به دلیل کمبود امکانات خوداری می‌کنند.

یک فعال کارگری در قزوین اعلام کرد: اکثر مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان قزوین از ارائه خدمات دندانپزشکی به کارگران وبازنشستگان به دلیل کمبود امکانات خودداری می‌کنند.

«عید علی کریمی» با اشاره به کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مخاطبان تامین اجتماعی، به ایلنا گفت: بیمارستان و مراکز درمانی که متعلق به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی است به علت کمبود پزشک متخصص وتجهیزات در بخش دندانپزشکی خدماتی به بیمه شدگان ارائه نمی‌کنند و این امر مشکلاتی را برای بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان وشهرقزوین ایجاد کرده است.

دبیر خانه کارگر قزوین اضافه کرد: کمبود امکانات درمانی مراکز درمانی تامین اجتماعی که فاقد امکانات دندانپزشکی است، نارضایتی بازنشستگان و شاغلین را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر احیاء مجدد بخش دندانپزشکی این مراکز بیان کرد: هم اکنون شاغلین وبازنشستگان برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطب‌های بخش خصوصی مراجعه می‌کنند که هزینه‌ای زیادی را به دلیل بی‌ثباتی بازار دندانپزشکی کشور واینکه متولی برای نظارت بر کار دندانپزشکان وجود ندارند، متحمل می‌شوند.

کریمی با بیان اینکه پیگیری سازمان‌های نظارتی و بیمه‌شدگان باعثتسریع در حل مشکلات خواهد شد گفت: به منظور توسعه اقدامات درمانی برای افزایش سطح سلامت بیمه‌شدگان، تامین اجتماعیباید نظارت خود را در بخش دندانپزشکی بیشتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز