خبرگزاری کار ایران

انتقاد اصلاح طلبان از انتصاب فرماندار دولت احمدی نژاد در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۰۴

هفته پیش اصلاح طلبان استان قزوین با ارسال نامه ای خطاب به رییس جمهور به انتقاد از عملکرد وزارت کشور در انتصاب یک فرماندار دولت احمدی نژاد در شهرستان تاکستان پرداختند.

هفته پیش اصلاح طلبان استان قزوین با ارسال نامه ای خطاب به رییس جمهور به انتقاد از عملکرد وزارت کشور در انتصاب یک فرماندار دولت احمدی نژاد در شهرستان تاکستان پرداختند؛ ولی دیروز وی فرماندار تاکستان شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ در بخشی از این نامه اصلاح طلبان و طرفداران دولت آمده است: آقای رییس جمهور! خسته نباشید. هیچ کس نداند ما می دانیم که خستگی یعنی چه؟ آن هم، وقتی که مجبور باشید در میانه فشارها ی داخلی وخارجی، خطاب به آنها که قرار است شفقت و مدارا به خلق بیاموزند، یادآوری کنید که بهشت و خدا و ایمان را نسبتی با شلاق و خشم و بد اخلاقی نیست.

در بخش دیگر این نامه گفته شده بود؛ می دانیم روزهای پرمشغله ای دارید اما نکند که این همه هیاهو و مشغله باعثشود که فراموش کنید، چند روز دیگر، سالگرد پیروزی ایده " تدبیر و امید " شما در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته است. روزهایی که شما، یکّه و تنها بودید، جبهه مقابل اما با اعتماد به نفسی شگفت آور به پیروزی خود اطمینان داشت و عافیت طلبان هم در برابر سخنان منطقی جنابعالی لب و دندان می گزیدند. ما اما آن روزها به شما و شعارهایتان ایمان داشتیم، ما، چون شما؛ می دانستیم که تداوم سوء مدیریت دولت گذشته آنچنان روشن و بدیهی است که اگر قرار باشد دولت بعدی نیز همسو با آنان گام بردارد، نه نشان از تاک می ماند و نه تاک نشان و بر همین اساس بود که نه از تهدید ترسیدیم و نه از شکست و در آن هنگامه سخت درکنار شما ایستادیم تا نهال کم رمق امید را با گرمی حضور یکدیگر، به بالابلندی تبدیل کنیم که سایه پرمهر خود را جبران نامهری هایی کند که در این هشت سال، ناجوانمردانه بهترین فرزندان این کشور را منزوی و منکوب کرد و فرصت هایی را که به اعتلای ملک و مملکت می انجامید، سوزاند.

در قسمت دیگر نامه اصلاح طلبان قزوین به رئیس جمهور بیان شده است؛ این خاطرات و خطرات را در زمانی با شما مرور می کنیم که باخبر شده ایم، وزارت کشور دولت تدبیر و امید در تدارک انتصاب فردی از مدیران احمدی نژاد، به سمت فرماندار تاکستان است و این اقدام عاجل را در شرایطی انجام می دهد که هنوز حکم بسیاری از فرمانداران پیشنهادی استاندار، امضاء نشده اند و هنوز بسیاری از فرمانداران دولت گذشته بر مسند کارند! این روزها اگرچه شنیدن چنین خبرهایی از وزارت فخیمه ای که حافظه اش عامدانه از شعارهای ایام انتخابات جنابعالی پاک شده است، چندان بعید نیست اما شگفتی ما از آن روست که چگونه می شود دولتی، نیک به یاد داشته باشد که در روزهای سخت انتخابات، کدام حرف ها و شعارهایش دوباره اعتماد و همراهی را کابین بخت روشن اش کرد و کدامین دست ها در زمانه ای که دست ها در گریبان بود، به یاری اش شتافت…

در بخش انتهایی نامه سرگشاده شورای اصلاح طلبان و حامیان انتخاباتی دکتر روحانی در استان قزوین به آقای رییس جمهور! آورده شده است؛ صراحتا از جنابعالی انتظارداریم تا با ممانعت ازادامه رویکرد به شدت مورد انتقاد جناب آقای رحمانی فضلی و انتصاب فرماندار تاکستان، ضمن روشن کردن دوباره امید در میان هواداران وتثبیت اهتمام آنان درجهت حمایت از خود، زمام امور مهمی چون فرمانداری تاکستان را به دست افراد کاردانی که درهم سویی کامل با ایده های مترقی جنابعالی هستند بسپارید تا جبران آن همه مرارت ها که ظرف این سالها بر پایمردان طریق اصلاح و تدبیر رفته است، به نحوی جبران شود و همراهی آنان توجیه منطقی تری داشته باشد زیرا که در صورت تداوم اینگونه انتصاب ها و بر جای ماندن همان مدیران و همان ایده های غلط، استمرار حمایت ها در مراحل سخت پیش روی دولت شما، امری دشوار خواهد بود، وضعیتی که انشالله با ورود جنابعالی به مساله و اطمینان دوباره به حامیان تدبیر و اعتدال در استان قزوین و دیگر نقاط کشور، هرگز تحقق نخواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز