خبرگزاری کار ایران

حیدری فرماندار تاکستان شد

کد خبر : ۱۷۴۸۵۴

برخی ها می گفتند که وی فرماندار عزل شده هستند، در حالی که اینطور نیست و ایشان تا این لحظه معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار بودند.

" مرتضی روزبه " استاندار قزوین در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان تاکستان افزود: مدیر باید به طور مستمر از مناطق زیر مجموعه خود بازدید و برای رفع مشکلات و مسایل آنها اقدام کند و تنها برای نهایی کردن یافته ها و پیگیری های خود پشت میز بنشیند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین؛ وی با اشاره به هفتمین سفر خود به شهرستان تاکستان پس از شش ماه از عهده دار شدن مسوولیت استانداری، به مدیران کل، فرمانداران و بخشداران توصیه کرد تا از مناطق زیرمجموعه خود بطور مستمر بازدید کنند.

استاندار قزوین از اقامت نداشتن برخی مدیران در شهر محل خدمت خود انتقاد کرد و گفت: این موضوع موجب پایین آمدن کیفیت کارها و نارضایتی مردم می شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه با اشاره به انتصاب ایرج حیدری به عنوان فرماندار جدید تاکستان، در خصوص برخی انتقادها در مورد این انتخاب گفت: برخی ها می گفتند که وی فرماندار عزل شده هستند، در حالی که اینطور نیست و ایشان تا این لحظه معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار بودند.

روزبه با بیان اینکه باید اخلاق سیاسی را حفظ کنیم، افزود: صحبت و بحثکردن در خصوص یک موضوع اشکالی ندارد، ولی باید مراقب بود که چه حرفی درست یا نادرست، دروغ و تهمت است.

استاندار قزوین ادامه داد: با درنظر گرفتن جوانب لازم و همه شرایط، فرماندار جدید را انتخاب کردیم و وزیر کشور نیز بر این موضوع صحه گذاشت.

روزبه گفت: توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید حایز اهمیت است و همه مدیران چه مدیران باقیمانده از قبل و چه مدیران جدید باید همگی به این امر توجه کنند.

استاندار قزوین در ادامه با تاکید بر پیروی همه مدیران از مشی دولت تدبیر و امید، گفت: مشی دولت آشکار و مشخص است، بنابراین درعرصه خدمت رسانی حق نداریم جز این طریق و سیاست های نظام، به موضوع دیگری بپردازیم.

این مسوول با انتقاد از بی توجهی مدیران به مناطق و نداشتن کارشناسان قوی و نیروی انسانی متخصص در سطح ادارات، بخش ها و شهرستان ها، گفت: در حال حاضر بخشداری ها و ادارات شهرستانی که از نداشتن توان کارشناسی مناسب رنج می برند، به تبعیدگاه کارمندان تبدیل شده اند و هر مدیری که از یک کارمند خوشش نیاید یا از او ناراضی باشد، وی را برای تنبیه به بخش ها یا شهرستان ها می فرستد که این شیوه درستی نیست.

حیدری فرماندار جدید تاکستان

توسعه و وحدت، دو هدف اصلی فرماندار در شهرستان

" ایرج حیدری " در مراسم معارفه خود که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد بیان داشت: وحدت و توسعه دو هدف اصلی بنده در شهرستان خواهد بود و برای رشد و توسعه تاکستان از همه این ظرفیت ها بهره خواهم برد.

وی افزود: برای توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان از تمامی ظرفیت های استان، استاندار، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و معتمدین استفاده کرده و دست یاری به سمت همه اینها دراز می کنم.

فرماندار تاکستان افزود: بهره مندی از یک مدیریت چابک و جهادی از ملزومات تحقق توسعه و وحدت در شهرستان خواهد بودو این موضوع را جدی می گیرم و امیدواریم که با کمک همگان بتوانیم این اهداف را دنبال کنیم.

وی افزود: ملاک ادامه خدمت مدیران حرکت در جهت سیاست های نظام جمهوری اسلامی و استراتژی دولت است، قول می دهم جز توسعه که از اهداف عالیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و همچنین تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به موضوع دیگر نیندیشم.

وی، از وحدت و انسجام میان مدیران به عنوان عاملی مهم برای دستیابی به اهداف یاد کرد و گفت: امیدواریم با اتخاذ مدیریت جهادی و با همکاری همه مدیران و بخشداران، شهرستان تاکستان را به جایگاه بهتری برسانیم.

حیدری در پایان اظهار کرد: مجدانه ایجاد بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی را با توجه به استعدادهای بالای تاکستان در بخش اقتصاد پیگیری خواهم کرد.

فرماندار جدید تاکستان در پایان تصریح کرد: خواهش و درخواست من از سیاسیون و فعالین اجتماعی این است که فعالیت های سیاسی را در زمین سیاست جستجو کنند و برای توسعه شهرستان دست همه را برای یاری و وفاق می فشارم.

شایان ذکر است؛ در این آیین، ایرج حیدری به عنوان فرماندار جدید تاکستان معرفی و از زحمات علی اکبریانفرماندار پیشین قدردرانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز